Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu, możesz go zwrócić. Nie ważne co jest przyczyną zwrotu, my bez problemu przyjmiemy go z powrotem.
Aby cała procedura przebiegła sprawnie warto pamiętać o kilku zasadach:
- na zwrot czekamy 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia przesyłki. Pamiętaj, aby zwracane towary nie nosiły oznak użytkowania, zabrudzeń albo uszkodzeń,
- warunkiem zwrotu pieniędzy jest otrzymanie towaru bez żadnych uszkodzeń, nadającego się do ponownej odsprzedaży,
- polecamy odesłać towar w opakowaniu, w którym otrzymałeś od nas przesyłkę. Nasze opakowania są gwarancją zwrotu towaru bez jego uszkodzenia,
- prosimy o odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru do wysyłki
Aby dokonać zwrotu wykonaj następujące czynności:
- zaloguj się na swoje konto klienta
- wejdź w historię i szczegóły zamówień
- wejdź w szczegóły zamówienia i po lewej stronie zaznacz towar, który chcesz zwrócić
- napisz powód zwrotu
- na koniec zaznacz żądanie zwrotu
- w zakładce ZWROTY będzie widoczne na jakim etapie jest Twój zwrot
Pragniemy przypomnieć, że nie ma możliwości zwrotu produktów personalizowanych lub wykonanych na indywidualne zamówienie.
Jak zwrócić towar?
- Zapakuj starannie zwracane towary wraz z formularzem zwrotu i dowodem zakupu, a następnie wyślij na adres: Decor Guru ul. Sokola 30, 64-920 Piła z dopiskiem ZWROT.
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym poniesione koszty dostarczenia towaru (do wysokości najtańszej z oferowanych przez nas opcji przesyłki), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.
W przypadku zwrotu bezpośrednie koszty transportu towarów ponosi Klient.
Jak wymienić towar?
Napisz do nas mailowo na adres: sklep@decorguru.pl krótką informację o chęci wymiany towaru, przed upływem 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki. Następnie postępuj tak jak w przypadku zwrotu towaru.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
i to już wszystko!